Pamiętam prawie jak dzisiaj jak za drugim razem wybraliśmy się do Delicatessen Bistro & Restaurant. Pędziłem tam jak diabli zaraz po pracy, bo wszystko było zamawiane internetowo przez Maję wcześniej - a zimnego jeść nie lubię. Oh jakież było moje zdziwienie gdy w końcu po dotarciu do restauracji jeszcze nic parującego na stole nie było. "Cóż, chwilkę poczekamy i już będzie" pomyślałem patrząc na zegarek i zastanawiać się czy zdążymy na nasz kurs. Mając chwilę wolnego zacząłem rozglądać się po lokalu i uznałem, że to całkiem sympatyczne miejsce - fajne, stonowane kolory, meble i ściany też nie odstręczały. Można było spokojnie przysiąść. Ceny z menu też fajne - do 15 zł, czyli zadowalające i dające się zaakceptować.
Dania udało mi się zamówić przez facebooka. Dosyć konkretnie mówiłam, że ma być na 16 jednak odniosłam wrażenie, że potraktowano to nieco zbyt nonszalancko.
W każdym bądź razie, po dłużej jednak chwili, nasze dania były już na stole. Maja zamówiła dla siebie pierogi z mięsem (zamawiałam właśnie z kapustą i grzybami), a mnie przypadł placek węgierski. Wszystko było fajnie do czasu pierwszego kęsa.
Okazało się bowiem, że Maja otrzymała nie tylko mięsne pierogi - trafiły się również kapuściano-grzybowe (mięsne). Natomiast mój placek, zamiast węgierskiej ostrości, miał raczej cechy francuskiej nijakości. Cóż, mimo to jakoś daliśmy radę to przełknąć - złe w końcu nie było. ;)
Maja oczywiście zwróciła uwagę "podającemu", że dostała nie to co chciała i...
Zwróciłam uwagę, że miałabym problem gdybym była wegetarianką. Sama z siebie miałam problem, bo na stronie wzbudziły moje zainteresowanie właśnie pierogi z kapustą i grzybami, a nie inne.
I tutaj bardzo miła niespodzianka, gdyż w ramach rekompensaty otrzymaliśmy po filiżance espresso i kawałek "najlepszego ciasta" (cyt. podającego). Bardzo miły gest, trzeba przyznać - zdecydowany plus! :) Myślę, że jeszcze tam wrócimy. :)
Też mi się wydaje, że wrócimy :) Ta restauracja to najlepszy dowód na to, że można popełniać błędy. Należy je natomiast zawsze próbować naprawić, by pozostawić w oczach klienta odpowiednie, sympatyczne wrażenie :)
0 komentarze:
Prześlij komentarz